У листопаді місяця 2024 року відбулося засідання педагогічної ради на тему «Гра як провідний вид діяльності у розвитку творчих дошкільників».
Під час презентації директор закладу Гриценя Н.С. розкрила значення ігрової діяльності у формуванні ігрової компетентності дошкільника, адже у грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни у її психіці, що сприяють переходу до нової вищої стадії розвитку.
Вихователь Петрук С.А. провела гру «Чарівний мішечок», біля якої педагоги на дотик визначали предмети, описували його та називали ігри, в яких його можна використати.
У ході інтелектуальної розминки, яку провела вихователь Міськевич А.Л., педагоги закріпили теорію гри,різновиди творчих ігор, особливості ігор із правилами.
За наслідками тематичного вивчення вихователь-методист Петрук М.Й. довела до відома педагогів довідку про стан ігрової діяльності у ЗДО.
На закінчення засідання відбувся аукціон педагогічних ідей. Вихователі всіх вікових груп представляли дидактичні посібники з ігрової діяльності — лепбуки для формування ігрової компетентності дошкільників.